VASKİ, 185 ÇAĞRI VE ÇÖZÜM MERKEZİ İLE 7/24 HİZMETTE - Van su Ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü | Vaski

DİLEK, TEMENNİ VE ŞİKÂYETLER ANINDA DEĞERLENDİRİLİYOR

Van Su ve Kanalizasyon İdaresi(VASKİ) Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı 185 Çağrı ve Çözüm Merkezihalka hizmet için 7/24 kesintisiz hizmet sunuyor.

En son teknoloji ile donatılmış merkezde halktan gelen talep, temenni ve şikâyetler anında değerlendirilerek çözüme kavuşturuluyor.

Daha önce sadece arıza bildirim merkezi olarak bilinen 185 merkezi artık abone işlemleri de yapmaya başladı. Böylece vatandaşların zaman kaybı önlenerek, çok kısa sürede işlemlerin yapılmasına imkân tanındı.


Ücretsiz olan 185 Çağrı ve Çözüm Merkezine son üç ay içinde 64 bin 529 çağrı bırakıldı.Üç vardiya halinde 15 personelle çalışan merkezin çağrıları karşılama oranı yüzde 63’den yüzde 95 seviyesine çıkarılarak, sorunların çözümünde büyük mesafeler alındı. Ayrıca merkezde vatandaşların memnuniyetine yönelik anketler de düzenlenerek bu doğrultuda yeni çözümler üretiliyor.


Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı danışma bankosunda ise kuruma gelen vatandaşların birimlere yönlendirmesinde yardımcı olunarak, büyük kolaylıklar sağlanıyor.


Her ilçede kurulması planlanan halkla ilişkiler bürosu vasıtasıyla bürokratik işlemlerin de en aza indirilmesi için çalışmalar yapılıyor.

,